۱۳۹۴ مهر ۱۶, پنجشنبه

وقتي كار را ناكاردان ميكند!

عادت دارم بروشور هرچيزي را بخوانم حتي اگر بارها استفاده كرده باشم يا نحوه كار را بلد باشم. فقط همين امروز اين كار را نكردم! با اينكه اولين بار بود رنگ موي جديدي ميخريدم. همينطور با همخانه ام صحبت ميكرديم و من خيلي شيك تيوب را خالي كردم در قوطي و تكانش دادم، ديدم هنوز سفيد است! بعد به قوطي نرم كننده نگاه كردم ديدم رويش نوشته färgkomponent (ماده رنگ) وحشت زده به تيوب خالي نگاه كردم ديدم نوشته نرم كننده!! 
بعدش دستور را خواندم! 
بله! من بايد رنگ را از ظرفي كه در تمام رنگهاي قبلي ظرف نرم كننده بود، به اكسيدان اضافه ميكردم و يك روغن ٤ميلي ليتري هم رويش! و بعد از عمليات رنگ كمي از آن نرم كننده را براي اثبيت رنگ، استفاده ميكردم! مقدار نرم كننده( يعني تمام تيوب) براي ٦ بار استفاده بود! 

فكر ميكنيد رنگ را بي خيال شدم يا رفتم يك رنگ جديد خريدم؟ نخير! به آن محلول اكسيدان-نرم كننده رنگ و روغن هم اضافه كردم. رنگ موهايم ظاهرا خوب شد، اما از آن ساعت تا حالا تمام پوست سرم ميخارد! 

يكي نيست به من بگويد تو كه از اين كارها سر در نمياري براي چي سراغش ميري؟! 

۲ نظر: