۱۳۹۴ مهر ۳۰, پنجشنبه

به پاس محبتها

اي بابا من جنبه ندارم سكته ميزنما:))
بعد از گذاشتن پيام يكي از دوستان در فيس بوك و وبلاگ و همينطور كانال تلگرام، تا الان چهار پيام از چهار خواننده عزيزم دريافت كردم كه همون نظر رو داشتند. 
اينجاست كه بايد خوند: امشب پرو بال دارم شور دارم حال دارم 
امشب تو اين سينه دلي خوشا بر احوال دارم

مرسي از همتون، از تك تكتون با پيامهاي فوق العاده تون. اشك شرق و لبخند به من هديه داديد. مرسي براي تمام اين سالها و ماهها مخاطبم بودن، غرغرهام رو خوندن، عصبانيتهام رو ديدن، با زمين خوردنها، و بلند شدنها، شكستها و پيروزيهام همراه شدن. دلداري دادنهاتون، تشويقهاتون گاهي تذكردادنهاتون ... به حق شما خواننده هاي وبلاگم تنها سنگ صبورهاي دلم بوديد و هستيد و  ممنونم كه تا امروز قضاوتم نكرديد
دوستتون دارم، به عشق شما مينويسم و با شما يادميگيرم! 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر