۱۳۹۰ مهر ۷, پنجشنبه

کف تابع سینوس

ویس همیشه به من میگفت تو عین تابع سینوسی هستی! اوایل عصبانی میشدم اما حالا خودم بهمش معترفم. من خود خود تابع سینوسی هستم درست تو اوج پیک سقوط میکنم!  خلاصه امروز روز کف سینوسه! قبلا حداقل این تابع سینوسی پریودش طولانی تر بود الان 24 ساعته شده... پایین ، بالا، پایین، بالا... و بیچاره شما ها که میخونید!
اعتراف بعدی: بریدم! دیگه تحمل بی خبری از فیس بوک سخت شده اما بازش نمیکنم ، یعنی نباید چون میدونم ذهنم درگیر میشه و الان وقتش نیست! 
اعتراف بعدیتر: بریدن بیشتر ربطش به دلتنگیه! بی خبری از همه چیزها بدتره، بعد وسط هیرو ویری میشینم برا خودم تجزیه تحلیل میکنم و به نتایج هزار باره میرسم! کاش یه آدم ساده بودم، یه دختری مثل خیلی از دخترهای ایرانی که فقط یاد میگرفتن بزک دوزک کنن، منتظر شوهر باشن و در رویای مادر شدن! براشون کمیت مهم باشه و از کیفیت فقط اقتصاد حرف اول رو بزنه! نه مثل من که..................!
امروز تو ریدر محمد رضا یه چیزی شیر کرده بود خیلی دوست داشتم چون بنیان احساسات عاشقانه ام اینه و دلیل علاقه ام به نوشتن :
" هیچ کس برای دیگری نمی نویسد، چیزهایی که میخواهم بنویسم هرگز سبب نخواهد شد آن دیگری که دوستش دارم مرا دوست بدارد، نوشتار دقیقا همان عرصه ای است که "تو آن جا نیستی" . این آغاز نوشتن است" - رولان بارت.
یه چیزی هم در ادامه خوندن این جمله و به سبب حال و روزم و دیدن سی ثانیه اسم آنلاینش در اسکایپ و بعد افلاین! باعث شکل گیری یه متنی تو ذهنم شد که مثل همیشه در کیبورد ذهن تایپ شد اما نه رو کاغذ اومد نه رو صفحه کامپیوتر!

و در آخر : زیاد به کل این حال کف سینوسی من توجه نکنید، همزمانی اضطراب درس و امتحان، دلتنگی های احساسی و ماهانه های زنانه احمقانه چیز بهتری رو باعث نمیشه.. میخواستم ننویسم اما ...! 

شبتون خوش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر