۱۳۹۴ مرداد ۲۷, سه‌شنبه

تغيير كاربري شبكه هاي اجتماعي

دنياي جالبيه شبكه اجتماعي! اون موقع ها كه وبلاگ بروبيايي داشت و فيس بوك فقط در حد خنده شوخي رفيقانه بود حالا وبلاگ هي كنار ميره و هر روز فضاي شبكه هاي اجتماعي عوض ميشه! 
اگر روزي فقط در فيس بوك دوستاني داشتم كه برا هم زير عكسها كري بخونيم بعد تبديل شد به دوستان و آشنايان، غريبه اد نميكردم، ميخواستم محدود نباشم. دوستان و آشنايان من مثلا هم سطح من بودند، همشهريها را اد نميكردم كه وارد حريم خصوصيم نشوند و.... هميشه در فيس بوك مطالبي مه برام مهم بود ميذاشتم و بيش از ده تا لايك نميخورد و از آن همه فاميل و دوست صميمي جز چند همراه هميشگي كسي محل نميذاشت. 
بعد از همكاريم با فمينيسم روزمره صفحه ام تقريبا پابليك شده و بيشتر كساني كه درخواست دوستي ميدهند را ميپذيرم و در ليست مخصوص ميذارم. 
يادداشت ديشب را در فيس بوك گذاشتم ، به خيال اينكه فقط دوستان ميخوانند. صبح متوجه شدم پايليك بوده و با يك استقبال اعجاب انگيزي رو به رو شده! 
نصف كامنت گذارها همشهريان من بودند همانها كه ازشان دوري ميكردم!!! بيشتر لايك زننده ها هم! بالاي ده نفر از كامنت گذاران كه اصلا نميشناختم. 
به جز يكي دو نفر دريغ از دوستان و آشنايان! 

حالا فيس بوك برايم تغيير كاربري داده، آشناها هيچوقت همراه خوبي نيستند، اما غريبه ها:) 

همزمان متوجه شدم يادداشتم درباره روز دختر در يك صفحه پرطرفدار در اينستاگرام رفته.صاحب پروفايل به تنهايي داشت جواب تمام حرفهاي احمقانه رو ميداد، ازش تشكر كردم و به اين فكر افتادم كه ميتونم صفحه اي براي نوشته هايم داشته باشم فارغ از عكسهاي شخصي و خصوصي!. ناچارا پروفايلي كه قبلا براي وبلاگ ساخته بودم اما بعد از يه مدت تعطيل شده بود رو فعال كردم! 

خلاصه انگار بايد از شبكه هاي اجتماعي جور ديگر استفاده ببرم. يك بك آپ وبلاگ. 
پس بنده را در اينستاگرام(@freevaar)  و گوگل پلاس )delgoyehayenatamam@gmail.comدنبال كنيد! 
به زودي فيس بوك هم فعال ميشود؛) 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر