۱۳۹۲ فروردین ۲۹, پنجشنبه

شاخه بزن، ریشه دارم!





سلام!
انگار قرار نیست هیچ جوری با ما راه بیایند وقتی ما این همه با |"آن ها "راه میاییم. تمام سعیم بود که آخرین وبلاگم در سرویس دهنده فارسی رو از دست ندم اما انگار حتی انتقال تجربیات یک دانشجو هم برایشان گران تمام میشود، در هر صورت وبلاگ من به صلاح دید مقامات برای بار چهارم بسته شد. راهی نبود جز دوباره پناه آوردن به بیگانگان! حداقل این بیگانگان راه گلویت را نمیبنندند و میگذارند تو بنویسی! و امیدوارم شما هم بتوانید بخوانید به کمک همین بیگانگان و انتی فیلتر هایشان! 

چند خواهش در اولین پست وبلاگ جدید،
لطفا کامنت بگذارید بی بهانه! پرس و جو کردم در وبلاگهای با میزبان خارجی ، هم میشود کامنت گذاشت، پس لطفا بهانه نیاورید که فیلتر شکن ندارید ( که تقریبا بعید است) و یا نمیشود کامنت گذاشت، وبلاگ نویس یکی از نیازهایش خواندن کامنتها و 
نقطه نظرات خواننده هایش است. 

 لطفا خوانندگان عزیزی که وبلاگ ندارند برای من ایمیلشان را بفرستند که بتونم 
تماسم را حفظ کنم، کارست دیگر شاید دست از ما  بهتران به اینجا هم رسید و خفه اش کرد


خب اولین مشکلات پست گذاری در وبلاگهای با دومین خارجی بروز کرد، نقطه آخر خط اول خط میرود! 
خلاصه هرچیزی میخواهید اول بگذارید آخر میرود هرچی بخواهید آخر بگذارید اول میرود. خنگ است هنوز چپ به راست کار میکند! 

اینجا راحت تر مینویسم، لطفا دقت کنید که اسم اصلی بنده را یادتان برود:))
 من "رها" هستم! میخوام رها بنویسم و نگران این نباشم که چه چیزی را چه کسی 
میخواند، البته اگر بگذارند. 

تا جایی که بتونم سعی میکنم از آدرس دادن و مشخص کردن اسمهای دوستان و جاهایی که میرم و میام خود داری کنم، اگر موفق بشم قدم بزرگی در نوشتن وبلاگ به صورت مستعار برداشتم، می شود آیا؟!

پستهای وبلاگ قبلی رو سعی میکنم انتقال بدم نشد از صفر شروع میکنم!

و در نهایت خطاب به آقایان:

تبر به دست گرفته ای برگ میزنی و شاخه، ولی درخت ریشه اش با هیچ تبری قطع نمی شود. 

۳۷ نظر:

  1. سلام
    چه حیف
    ازغ ی ل ت ر ش ک ن زیاد کاری برنمیاد
    میگفتن بلاگفا دیکتاتوریه که پرشین بلاگ هم؟خوبه که به نوشتن ادامه میدی:)
    با نام و ایمیل کامنت پست نمیشه چرا؟
    راضیه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام مرسی پیدام کردی به سرعت

      نمیدونم والله چرا پست نمیشه این سیستم کامنت گذاریشون هم احمقانه است

      حذف
  2. راستش فرمت محل کامنت گذاری و فونت مسخره ی این بلاگهای خارجی چنگی به دل نمیزنه اما من یکی اگه باشم حتما بهت سر میزنم و اگه سر بزنم حتما کامنت میذارم چون معمولا چیزی برای گفتن دارم!حتا درین حد که چطوری رفیق؟ حال احوال؟
    من چون ازین اسم کاربریت خاطره خوشی ندارم ترجیح میدم کلا اسمت رو نیارم!!!
    چرا این جمله ی آخری فقط خطاب به آقابان بود؟!
    امیدوارم هر جا هستی موفق باشی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی لطف میکنی که میای و میخونی و نظر میذاری :)

      موافقم سیستم کامنت گذاریش احمقانه است ولی من دیگه خسته شدم از بس با اونها مدارا کردم و هی دلم لرزید که چیزی ننویسم بسته بشه و باز هم بسته شد!

      حذف
    2. در ادامه، شما در اون سیستم زن میبینی اصلا؟ من چند وقتیه مجبورم برنامه های ایران رو از شبکه جام جم نگاه کنم، یعنی از این همه مرد در صدا و سیما حالت تهوع بهم دست میده. سیستم کلا مردانه است زن جایی نداره و این بستن وبلاک هم به دستور آقایان بوده:)

      حذف
  3. موفق باشی عزیز دلم...همان بهتر که در هیچ کاری وابسته به این سیستم آقایان نبود...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی عزیزم
      این اقایان البته با مجموع آقایان فرق دارد ولی موافقم

      حذف
  4. سلام . خانه نو را به فال نیک میگیرم و رهایی پرتوان تر را اینجا می جویم . فدای سرت . چه فراوونه خونه .
    در ضمن ما به انها میگیم اغایان ... حیف لفظ اقا نیست ؟!
    ...
    راستی برای کدوم نوشته ات مسدود شدی ؟ جدی میپرسما . میخام بدونم واقعن حدودی ارند یا همینجوری ... باید ماهی چندتا مسدود کنند برا سلامتیشون خوبه ؟
    ...
    موفق باشی و سرشار

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. والله دقیق نمیدونم ولی احتمالا بخاطر نشر فحشا بوده و مطالب مستهجن بوده :)) حالا بعدا حدسیاتم رو مینویسم

      حذف
  5. مرسی که خبر دادی.
    اما واقعا بلاگر برای تو بهترینه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از بابت اینکه هی مسدود میشم اره، ولی این پد نوشتنت خیلی مشکل داره و من اصلا از این شکل متن که چپکیه خوشم نمیاد ولی باید تحمل کرد دیگه نمیشه این اشتباه رو تکرار کرد و رفت تو فارسی ها چون من واقعا حواسم بود که دیگه مسدود نشم ولی شد!

      حذف
  6. اصلا نمی فهمم. چرا باید بسته بشه. من دنبال میکردم پستهاتو. چیزی نبود که بخوان مسدود کنند. کامنتهات هم اونقد زیاد نمیشد که وبلاگت جلب توجه کنه. پس مطمئنا عده ای مخاطب پنهان داشتی که داشتند تو را چک می کردند.
    اره فیلتر شکن داریم اما تنبلیم تو استفاده. الان که نگاه می کنم می بینم هرروز روزی چندبار دارم بازش می کنم. البته بعضی روزها و ساعتها باز نمیشه. ولی خب. هیچ چیز برای وبلاگ نویس ناراحت کننده تر از مسدود شدن نوشته هاش و قطع کردن ارتباطش با دوستانش نیست.
    در مورد کامنت گذاری - الان می نویسم ببینم ثبت میشه یا نه.
    یکی از دوستان ورد پرس بود. بهش هم گفتم که نمیشه واسه کامنت گذاشت. یعنی دوباری که تو دو پست واسش نظر گذاشته بودم ثبت نشد. امیدوارم اینجا بشه.
    همین که اینجا برای عده ای مسدود میشه و خوانندگانگان افراد نزدیک تری میشوند خودش باعث میشه ازادتر بنویسی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله خواننده پنهان داشتم که رصد میکردند بلاخره اسم من همیشه رو وبلاپهای قبلیم بوده و چون لینک وبلاگ اصلی و رسمیم هم میذاشتم کاری نبودی براشون برای پیدا کردن اسمی که قبلا هم لیست شده!

      مسئله اصلی کامنتها نبود تعداد بازدید کننده بود که با اینکه به اشتراک گذاشته نمیشد، و خودم هم جایی عنوانش نمیکردم بازدید روزانه قابل قبولی داشت. حداقل 70 نفر در روز! کم نبود.

      حذف
  7. سلام، خانه نو مبارک رها خانم، من هم مدتی اینجا بودم، ولی اونقدر سوت و کور بود که دوباره به بلاگفا برگشتم، ولی اگه اینطوری پیش بره، منم برمیگردم اینجا، حداقل اینطوری شما هستید و دیگه تنها نیستم، آخه همون طوری که گفتی یه وبلاگ نویس نیاز به خواندن کامنت ها و به اصطلاح بازخورد گرفتن از مطلبش داره، مگرنه خب روی کاغذ می نوشت دیگه ! سانسورم نداشت [نیشخند]
    امیدوارم اینجا باشی و بنویسی تا کور شود هر آنکه نتواند دید ! شرمنده که نتونستم بیام و واسه پست های اخیرت نظر بدم. تقصیر این آرگوی لعنتی شد، گفتم آرگو رو ببینم بعد بیام نظر بدم اونم باعث شد که خیلی دیر بشه، اگه واست امکان داره ، چندتا پست آخرت رو اینجا هم بگذار ( اگه کپی شون رو داری )، خیلی حیف شد که نتونستم بخونم. [ناراحت]

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه حتما میذارمشون خوشبختانه از آنجا که به دام افتاده بود یه روز قبل مسدودی یه نسخه پشتیبان گرفتم و در ضمن تو ریدر هم دارمشون. ولی وقت بسیار لازمه که ندارم! به اضافه اینکه من باید دو سال از ارشیو وبلاگ های قبلیم رو هم وارد وبلاگ رسمیم کنم که اونم وقت گیره. خلاصه فعلا باید هی ارشیو انتقال بدم. خدا لعنتشن کنه

      حذف
  8. سلام/ مبارکه خانه ی نو... به هر حال چیزی که مشخصه اینه که اینجا کامنت گذاشتن سخت تره...
    ولی هر زمان که حرفی داشته باشم هر جور که شده کامنت میذارم حتمن.
    منتظر پست های جدیدت هستم.

    پاسخحذف
  9. سلام. :) منم تازه از طریق گربه ایرانی پیدات کردم! :/

    mamra

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مامرا جانم عزیز دلم شما این وبلاگت خیلی خطرناکه:)) من هرکاری کردم نتونستم کامنت بذارم هی میگه باید رجیستر کنی خودتو ایمیل و پسورد و اینا میخواد! منم عمرا پایگاهی رو که نشناسم رجیستر کنم) منظورم اون دایره سبزه کنار کامنت دونی هست که حتما باید رجیستر بشی توش بعد بتونی برات کامنت بذاریم!
      خلاصه یه کاریش بکن دیگه، یا بهم بگو چطور برات پیام بذارم

      حذف
    2. mamra
      چشم بررسی میکنم میگم :)

      حذف
  10. طفلک رها! نصفه شب تو تخت با گوشیم اومدم یه سر به وبت بزنم که دیدم نامردا چی کار کردن :((
    وقتی آدمای ناحق دهنت رو ببندن دقیقا نشونه ی حق گویی توئه.
    می خواستن ما حرفاتو نخونیم و نشنوی.به کوری چشم شون،دیگه این جا می خونیمت :**

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قربون گربه مهربونم برممم.. والله ما حرفی هم نمیزدیم از عشق و حالمون میکفیم که مضر بود. شماها گمراه می شدید خوب:))

      حذف
  11. تمام تنظیمات کامنت گذاری وبلاگم رو بررسی کردم. همه چی آزاده و هر کسی میتونه کامنت بذاره. ولی بقیه هم همچین چیزایی میگفتن که اخیرا محدود شده. حتی خودم هم گاهی با سرعت پائین به قسمت تنظیمات میرم. رها جان فضای اینترنت کاملا داره رصد به قولشون سایبری میشه تا زمان انتخابات. هزار تا چیز عجیب و غریب دیده میشه از کند بودن ایمیل تا نرسیدن کامنتا تو ف.ب. (انگار مثل موبایل آنتن نده دلیور نشه!)
    دو تا پیشنهاد
    1- اگه تو هم دوست داری، مثل من از سرویس دهنده ای استفاده کن که هم هاستش خارج باشه و هم فیلتر نباشه. مثال blog.com
    2- اگه ایمیلت رو در قسمت خاصی از وبلاگ وارد کنی تمام پست ها خود به خود برات ارسال میشه. اینطوری میتونی نظرات قشنگتو در جواب اون ایمیل ها بدی. برو اونجا که نوشته enter your e-mail نگران امنیت نباش! هاستش خارجه. منم تو بلاگ اسپات وبلاگ داشتم فیلتر شد اومدن اینجا.
    پ.ن. جالبه اگه یه حرف e کم بذاریم تو آدرست میریم تو یه وبلاگ درباره متغیرها! :دی freevar

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی عزیزم از توضیحاتت. راستش دیشب هرکاری کردم نشد. حالا باز امتحان مینم همین که میگی مطمئنه خیالم رو جمع میکنه

      حذف
  12. رهای عزیزم هرجا باشی می خونمت دلم گرفت از بسته شدن وبلاگت و برام بسیار بسیار مثال زدنی شدی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی ژولی عزیزم منم نوشته های زیبای تو رو همیشه میخونم

      حذف
  13. در بهترین فرصت ها تو را خواهم خواند .


    حوا

    پاسخحذف
  14. سلام منتظر ادرست بودم :*

    پاسخحذف
  15. سلام رها جان
    مدتيه وبلاگ شما رو مي خونم اما بعد فيلتر شدن ديگه گم كردم شما رو تا اينكه خيلي اتفاقي كامنت شما رو در وبلاگ ميله بدون پرچم ديدم...
    دلم گرفت از اين اتفاق! :(

    پاسخحذف
  16. وااااااااااااااااااااای رها جان چقدر خوشحال شدم که دوباره پیدات کردم.چند روز افسردگی گرفته بودم که چطوری باید تو رو پیدا کرد.اینجا همه چیز به همین جمله منتهی میشود: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست.کاری می کننن که ما هم دنبال یافت می نشود ها بگردیم.خیلی خوشحالم که بازم اینجا میبینمت و الان دارم پشت مانیتور یک نفس عمیییییییییییق میکشم.
    نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست.
    دوست عزیزم راسختر، مصممتر و جسورانه تر از پیش بنویس.ما همیشه پرچمدار تو هستیم.از دور مرمرین صورتت رو میبوسم .نمیدونم چرا با نام و آدرس نمیتونم پست را بفرستم.من مامانا هستم.

    پاسخحذف
  17. شرمنده، انگار خیلی دیر رسیدم.
    بلاگ نو مبارک.

    پاسخحذف