۱۳۹۴ شهریور ۱۶, دوشنبه

اهميت مشروب

براي چند نفر ، چند زن ،مهمه كه تو يك رابطه طرف اهل مشروب باشه؟ 
مهم در اين حد كه جز سوالهاي اوليه باشه! 

فكر نميكنم زنهاي زيادي بخصوص ايراني اصلا اهميت بدن، شايد حتي برعكس ترجيح بدن طرف اهلش نباشد. 

من ولي ديوانه ام در اين مورد! برام مهمه، درست به اندازه اهميت داشتن برايري طلب بودن،! 

براي من مهمه موقعي كه دارم از رنگ و عطر شراب حظّ ميبرم كسي كه كنارم هست هم بفهمد هم اين كاره باشد. 
براي من مهمه وقتي سرخوش از لذت نوشيدنم كنارم كسي باشه كه همونقدر از نوشيدن سرخوش بشه! 

راستش جزو ٥ اولويت من براي انتخاب بارتنر "اهل مشروب " و "خوب" اهلش بودن است! 

پوزخند نزنيد، دلمم خوش نيست ! باده خور بايد بود كه فهميد من چي ميگم

۲ نظر:

  1. بادت اندر سر است يا باده
    يك قدم بر خلاف نفس بنه

    پاسخحذف
  2. خیلی هم خوب، پوزخند و دل خوش چرا؟! به نظرم وقتی موضوع در مورد انتخاب پارتنر باشه، سلیقه ی شخصی حرف اول میزنه و دلیل خوب یا بد وجود نداره.

    پاسخحذف