۱۳۹۳ تیر ۹, دوشنبه

خیانت و خرید

حس همسر خیانت کاری رو دارم که معشوقه جدید پیدا کرده، ذره ای از احساسش به همسر اول کم نشده ولی حواسش پی دومیه! 
اینستا رادیو حکم معشوقه رو داره الان. راستش به علت اینکه نشستی و یه رکورد میزنی بدوننیزا از ادیت هرچی تو ذهنته میگی و میره در مقابل اینجا که تازه من هیچوقت ادیت نمیکنم ولی معمولا نوشتن هر پست زیر نیمساعت وقت نمیگیره. 
به هر حال حس شرمندگی دارم و امیدوارم همسر نازنین من رو بخاطر این تنوع طلبی ببخشه!

به هر حال، این روزها درگیر حسهای عجیب و غریبی هستم و درگیر بخر و بشورو بساب برای آمدن مهمانهایم. سه ماه از چهار ماه شاغل بودن حقوقی که آخر ماه گرفت 12000 کرون بود. به این حساب که کارفرما مالیات کمتری الان برمیداشت بعد اخر سال که اظهار نامه مالیاتی میدیم پول کمتری بهمون برمیگشت. من از این روش راضی بودم. ولی یهو بدون اینکه بگه برگردوند به روال قبلی یعنی مالیات بیشتری برداشت و به ازاش حقوق ماهانه کمتر میشه اما اخر سال پول بیشتری به ما برمیگرده. حالا فکر کنید من وقتی دیدم هر ماه 12000 تا میاد به حسابم ماه پیش با دستی گشاده خرح کردم، به همخونه هم گفتم جل و پلاسش و جمع کنه بره* و حسابی برنامه ریزی کردم برای خرید و ... که دیدم سه روز پیش حقوق ریخته شد اما به جای 12000 ، 10000 تاست! به صاحب کارم زنگ زدم و توضیح داد. منم مبهوت موندم با این همه خرجی که رو دستم مونده. نشون به اون نشون امروز ازکل حقوق 2000 تا مونده و فکر کنید یک ماه در پیشه و مهمان هم دارم! البته ذخیره زیاد دارم ولی اصلا حالم گرفته شد.
از این قسمت بگذریم با کمال پررویی رفتم و همه خریدها رو کردم، زیاد نبودن ولی چون بزرگ بودن نمیتونستم خودم بیارم . دوست ماشین دارم هم رفته مسافرت در نتیجه مجبور شدم دوروز متوالی تاکسی بگیرم. ولی خب نود و نه درصد چیزهایی که دوست دارم رو خریدم. اما الان خونه بلبشوست. انقدر این هفته هوا بد و تخیلی است که رو روحیه و انرژی آدم تاثیر منفی میذاره و من امروز هم خیلی خسته بودم و خوابم میومد اشتباه کردم عصری نخوابیدم ازاسترس اینکه مبادا به کارام نرسم. و خب جونی در بدن برای کار نداشتم و در نهایت به کارهام نرسیدم. موندم چطور باید همه این کارها رو در دو ساعت عصر دوشنبه و دو ساعت عصر سه شنبه انجام بدم؟! 

اما در نهایت با تمام گیجی های شخصی که این روزها داشتم حال خوبی دارم و منتظر آمدن عزیزانم هستم. چیزی نمونده فقط سه روز دیگه!






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر