۱۳۹۳ تیر ۳, سه‌شنبه

ماساژ گرفتن

ماساژ رو خیلی دوست داشتم همیشه. بچه بودم " شهربانو خانوم" که کمک مادرم در کارهای خونه بود هر روز بعد مدرسه ماساژم میداد و من خوابم میبرد. دستهاش خشک بود و ترک داشت برای همین هم ماساژ بود هم خارش دادن! 
بعد از فوت شهربانو خانوم این وظیفه پسردایی‌ام ،که ده سالی از من کوچکتراست، شد که با دستهای کوچکش ماساژم بدهد. پسردایی وقتی میامد خانه ما اولین رسالتش ماساژ دادنم بود .هرچه بزرگتر می‌شد حرفه‌ای تر. پسردایی ماساژ میداد من خوابم میبرد. آمدم اینجا پسردایی‌ای در کار نبود، هیچ کس را نداشتم که ماساژ بدهد، قدم به قدم انواع و اقسام ماساژ تراپی بود اما قیمتشان قد خون خودم! 
سال اول که تمام شد، با آموروزو که آشنا شدم و اولین دوره درمانی که پیشش گرفتم هرچند ماساژ نبود و شکنجه بود اما تمام عضلاتم آزاد شده بودند. خوب دو سالی که آموروزو بود همان چند ماه یک بار maipulation به اندازه تمام ماساژهای نگرفته در طول سال جواب میداد. امسال هم کارزیادتر شد، هم استرس بیشتر، هم ورزش کلا حذف شد. در نتیجه گرفتگی عضلات بیشتر و بیشتر شد. روزهایی شد که واقعا حس میکردم به هیچ چیز مثل ماساژ نیاز ندارم ولی وقت نمیشد. حالا از پس هزینه اش برمیامدم ولی نمیرسیدم که برم. تا اینکه وقتی پایان نامه را دادم تصمیم گرفتم بروم ماساژ. البته ماساژ تفریحی نه بلکه ماساژِ درمانی. 
خب برای ماساژ لازم هست که لباس ها را در بیاری. خودم را با چند سال پیشم مقایسه کردم که چقدر محیط رویم تاثیر گذاشته و چقدر آدم با بدنش راحت تره. بدون هیچ درنگی لباسهایم را در آوردم و روی تخت دراز کشیدم. مطمئنم هیچ مشتری‌ای زیر دست ماساژور به چیزهایی که من فکر میکردم فکر نمی‌کند. دائم داشتم فکر می‌کردم چطور می‌شود که یه مرد ماساژ بدهد، تو لخت مادرزاد باشی و نه تو حسی داشته باشی نه او؟
به این فکر می‌کردم که چقدر ذهن یک سری در ایران خراب و منحرف است که برای کوچکترین چیزی میگویند مرد تحریک میشود و این حرفها. باز به این فکر کردم که واقعا چطور می‌شود به یک عده حالی کرد مردها انقدرها هم بیمار نیستند وهر تماس بدنی باعث تحریک زن و مرد نمی‌شود؟ 

به هر حال بنده یکساعت تمام ماساژ گرفتم و تمام یک ساعت به این شرو ورها فکر می‌کردم. ماساژور از این همه انقباض در ماهیچه ها شوکه شده بود وچون خیلی دردم میگرفت میگفت: متاسفم که ماساژی که باید یه ماساژ آروم باشه برای تو انقدر دردناک شده. 

خوب بود و به همه توصیه میکنم همیشه ماساژ بگیرن. به اون عده بیمار هم میگم بذارید ملت آزاد باشن هیچ اتفاقی نمیفته! 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر