۱۳۹۲ تیر ۲۴, دوشنبه

عاشقانه ناب

عشق ورزی عاشقانه باور کنید متفاوت است، با هر کس باشی اگر عشق نباشد لذت فقط جسمیست.. یک چیزهایی آن وسط گم است. بوسه آن بوسه دلخواه نیست، نوازش آن نوازش نیست و خیلی چیزهای دیگر. اما وقتی پای احساس در میان باشد همه چیز رنگ و بویی دیگر دارد. آنوقت در این میان تنها چیزی که یادت نمیماند آن فاصله بیمعنای عددی است. آن قدر که من با "این" شصت ساله جوانی میکنم با " او های بیست سی ساله جوانی نکرده بودم. درک نمیکردم و نمیشدم، همراه نبودند، عاشق نبودند، اصلا آن مرد رویایی نبودند. نه زن را میشناختند و نه احساس و عشق را، حتی سکس را. با "این" به عدد شصت به اصل نزدیک چهل، روزگار خوش است وقتی هست.  با هم میخندیم، میرقصیم، عشق می ورزیم و البته لحظه به لحظه دعوا میکنیم، سر به سر میگذاریم و دوباره عشق میدهیم عشق میگیریم و هر دو مطمئنیم فقط برای معشوق بودن هم ساخته شده ایم، یک روز زندگی مشترک نمیشود داشت، برای آن ساخته نشدیم. معشوق بودن را خیلی بیشتر دوست دارم. معشوقه که باشی و معشوق که باشد همیشه ناز و نیاز دو طرفه است! قهر ها کوتاه است، یک سری تعهدات نیست، رهایی است نه بندگی، عشقش هم معنا دار تر است ، عادت گونه نیست. اصلا یک زن باید معشوقه یک مرد پخته باشد که بفهمد زن است. که باور کند زنانگیش را. بعد که خواست مادر شود، برود در خانه و مسئولیت بگیرد، برای بستن دهن مردم دست در دست همسر وارد مجالس خانگی شود که مبادا به خاطر تنها بودنش طرد شود، برای اینکه هر کس و نا کسی به خودش اجازه ندهد تا روبرو شد بگوید: "یعنی تو عرضه نداشتی یکی رو پیدا کنی؟"، مردک های جوان بی فرهنگ نداشتن مردی به سن خودش را نشانه عدم جذابیت، عدم زنانگی و بی عرضه بودنش ندانند،  انوقت خوب است برود سراغ مردی به سن خودش. وگرنه دل با دیگری خوش است و جسم و روح هم، و هیچکدام سن نمیشناسند. ورای سن و عدد است، معنوی معنویست. 

سه روز دیگر از این روزهای عاشقانه باقیمانده.. سه روزی که نمیخواهم به تلخی های روزهای بعدش فکر کنم. به دلتنگیها و به جایگزین کردن چیزهایی که جایگزینی ندارند. خوشحالم یکبار عشق را آنطور که باید باشد تجربه کردم. نه یک طرفه، نه بی لذت با هم بودن. عشق را تجربه کردم عشقی که در کتابها خوانده بودم، در افسانه ها وشعرها خوانده و شنیده و در فیلمها دیده بودم. عشقی که آدمی را از زمین بلند کند و به اسمان ببرد، عشقی که به پشتوانه اش کامیابی ها بهروز هایت بیشتر شود و عشقی که از قفس بیرونت آورد و پروازت دهد! 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر